lauantai 28. heinäkuuta 2012

Hello Kitty


Kyllä, söpöstelyä. :)
Näyttääkö nää itteltään? hmmm... No söpöt ne ainakin on!
Seuraavalla viikolla ajattelin tehdä jotain neutraalimpaa. Ehdotuksia?
Mietin aivoni puhki. Haluaisin tehä jotain simppelimpää, mutta kuitenkin erillaista ja uutta.
Se ei ookkaan mikään helppo tehtävä.
Sain muuten tänään hirveet itkupotku raivarit ku lakkasin oikeen käden, heh. 
Täydellisen turhauttavaa... Olin saanu lakkaukset valmiiks ja ainoo asia mitä mun ois pitäny tehdä oli odottaa hetki että lakat kuvuu mutta mitä mä viisaana tyttönä tein?? Päätin laittaa sukat jalkaan!
Nerokasta.
Joten, jouduin tekemään oikeen käden kahteen otteeseen.

Eli siis. Ajattelin, että seuraavaksi viikoksi valitsen jonkun hyvin erittäin käytetyn teeman.
MUTTA
Vitsi onkin siinä että teen siitä jotain uutta.
Kunnianhimoinen suunnitelma.


Oikeassa kädessä ei mitään kovin ihmeellistä.



6 kommenttia:

  1. niin tuttu toi tunne :D "kyl ne on jo kuivat, kylmä saan ne ilman et ne tuhraantuu... VITTU" :D sit kans aina tulee vessahätä ku oot saanu just kynnet tehtyy <3 mut nää on iha superhienot!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, se ketutuksen määrä... -.- Mut kiitos!! :D

      Poista
  2. asdfghjklöäölkjhgfdsa mä en enää koht VIITTII lakata kynsii ku ei vedä mitää vertoi näille sun kynsille ... :D
    Ja usko pois, et todellakaan oo ainoo jolle käy noit sukkamokii. Muutenkii mä tuppaan aina yliarvioimaan mun kynsilakkojen kuvumisajan, hekoheko... :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooooi kiitos!! :)) mut pitäis varmaan kahlita seinään kiinni etten menis sotkemaan ;DD

      Poista

Blogger Wordpress Gadgets