keskiviikko 15. elokuuta 2012

Never Tickle a Sleeping Dragon


Huuhhuh
Oon ihan poikki! Näissä kesti ehkä ennätysmäärä aikaa.
Ja oli vaikeaa.
Mutta ei valituksia!
Eli tässähän näitä teemakynsiä. Harry Potter!!
Siinä on kaikkien tupien logot. Korpinkynsi, Rohkelikko, Puuskupuh ja Luihuinen.
Mä todella toivon että nämä oli kaiken sen vaivan arvoiset.
Itse olen kyllä mui tyytyväinen :)

Luulen että ehdin tehdä vielä yhdet kynnet, sitten pidän ihan ikkupikku tauon.
Nimittäin... (drum roll)  Lähden jenkkeihin vaihtoon!
Lähtö lähenee ja mun hermot on ihan riekaleina...
Vuoden tauostahan ei siis oo kyse vaan jatkan tätä kynsien lakkailua vielä siellä. Pidän vaan pienen tauon kaiken lähtötouhotuksen ja muun sähläyksen takia.
Tarviin myös aikaa vieraaseen paikkaan sopeutumiseen + oon varmaan kuolemanväsynyt, koska aikaero on 10h! Apuva!

2 kommenttia:

Blogger Wordpress Gadgets