keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Earthys Turn


Mun kynsien lakkaus yritykset tänään oli jostain syystä ihan täydellinen katastrofi. 
Hermostuin ihan totaalisesti ja luovutin kahen epäonnistuneen yrityksen jälkeen.
Sitten ihan yllättäen Earthy kysy että voisko se lakata mun kynnet. No mikäs siinä :D
Kuten mä sanoin, Earthy on täysin rakastunut galakseihin ja halusi ehdottomasti tehdä galaksikynnet. 
Mä annoin sitten Earthylle ihan vapaat kädet tehdä mitä tahansa.
Sori niille joita äsyttää suunnattomasti että teema on sama kuin edellisessä postauksessa.
Mutta nää on kyllä ihan erilaiset kun mun tekemät, joten ei kai siinä mitään :)

Ihailkaa siis kaikki kynsiä joita minä EN tehnyt.
Tunnustusta Earthylle!!

Ja mä yritän ottaa itteeni niskasta kiinni ja saada jotain aikaan :D

2 kommenttia:

Blogger Wordpress Gadgets